Saturday, October 17, 2009

PENAT!!!!!

mau tau np aku ltak tjuk e2???
kerana tjuk e2 menggambrkn keadaan diri aku ari nih..huhu
aku penat kerana...
  1. kuaq dr ngah ari..g bj..mkn..jalan2..men boling (1st time tau)..best..hehe..klaka pun der time men boling 2..dgn x tau maen nye..dgn lawak yg dicipta oleh malinanye..tp x yah cte la lawak pe 2..hehe..tp aku brbangga sbb 2nd game yg aku men ngan yana je aku lak leh mnang..tp mybe yana nk bg aku sonok kot..haha..pa pe pun i berbangga 0keeee...sape nk lwn jom..
  2. blik dr bj sggh tesco..beli brg nk msk utk blik kami..116 (jgn ckp kt sounu ye kwn2 fajar)heheh..kami bli brg x la byk..tp total sume 70 hengget..pe barang ni..puas memikir kt tgh jln..smpae blik chek tgk..ada plak santan serbuk yg ktorg bli sbungkus hrga 21 hengget..eyh ini sudah lebey..mau cekik darah ke pe..maka dgn x lrt nya g blik tesco..nak tau pe jwpn akak 2..dia ckp..oo ni yg jual sebundle 2 dik..ada org buka la 2...tka yg laen ek..so aku pon okee je..tp ktorg spt g siast kt rak 2 blik..memng der tlis hrga sntan 2 0.99 sen dan dlm rak 2 xder yg sebundle pun n xder ksn2 org buka..memng da di longgok sbgkus2..so???konspirasi apakah ini??lu piki la sndiri..haha
  3. blik blik..pnt2..nak piki nk masak la plak...nak wat nsi briani x jd sbb prnchnye ngak ada..maka wat sotong grg tpung ngan dgg msk merah..waa sdap2..maka slps mndi gotong royong msk la plak..sgt pnt..
  4. n then, tgk cte yg bli td..setem..lg 1 cte tgk sok..n pd pndpt sy ceritew ini sgt best..heheh..suke..
  5. last..ni ha la..mnulis lam blog ni..wlaupun mt da ngntok sgt..
  6. aku mau tdo..pnatttttttt...
bubbye sume..pu3 mau bradu..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

p/s: sy rndu andox nye tuan..xleh brkomunikasi sbb mslh2 trtntu..huhu..DIGI tlg bantu sy..

No comments:

Post a Comment