Friday, October 16, 2009

.........HAMPA HATIKU..........

lama da x tls n3 ek..
mlm ni aku mnulis ngan hati yang GERAM + KECIIIWAA dsbnya..
huhu..nak tau nape??..meh nak cte..
alkisahnye aku sgt la bushan ari ni..
so mlm kuaq la g qbay..ngan satu harapan..
mau nonton muvie..PAPADOM..
dgaq cte best..huhu
da bli tket, popcorn sume..masuk la hall no 2..
tggu2 pnye tggu skrin kt dpn 2 still kosong..
tp atas ksbrn yg ada tggu je..
smpai la satu saat..der pkrja kt c2 ckp..
pe bnda ntah ruuusaaakkk...so..kuaq la mek duit blik..
waaa..aku da la ngan xcted nk nengok cte..
klau korg jd aku geram X?? geram kn..huhuhu
maka 2 la alkisahnya..so pulang la aku ke usm terchenta...
menghabiskn ms2 terluang ngan layan tenet yg gle sntiasa nih..huhuhu
plan sok nk g men boling..nak ikot???
jom........
hehehe

::::tp pe pun skurang2nye..terubat rinduku..heheh [jiwang sudaa]

3 comments:

  1. salam,
    la ciannye fana.. ptt la ptg semalam men badminton ngan gumbira skali..hehe. nk hilangkan stress rupanye..xpew len kali kita g tgk papadom sesame k.
    wassalam
    anis.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. haha..len kali anis join skali men ek..okey tp tgk cte len ek..sy mau nonton papadom ngan TTM sy..hahah

    ReplyDelete